راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

زگیل تناسلی درزنان ،عامل ایجاد کننده زگیل تناسلی ویروسى است به نام HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی. این ویروس می تواند باعث ایجاد عفونت در پوست، از ناحیه تناسلی تا مقعد و همین طور مخاط واژن و رکتوم شود.

اهمیت این ویروس وقتی بیشتر می شود که بدانیم زگیل تناسلی در زنان در صورت عدم درمان، می تواند عواقب جدى داشته باشد؛ به عنوان مثال شایعترین علت سرطان گردن رحم در خانمها؛ زگیل تناسلی درمان نشده هستند. پس باشفا کلینیک همراه باشید تا درباره زگیل تناسلی ، درمان زگیل تناسلی و همچنین راه های پیشگیری از آن با شما بیشتر صحبت کنیم.

بهترین درمان،برداشتن ضایعات به محض تشخیص می باشد؛ زیرا فرد مبتلا می‌تواند از طریق تماس، دیگران را هم مبتلا نماید یا این که با دستکاری ضایعات باعث گسترش و بیشتر شدن تعداد زگیل هایش شود.

روشهای برداشتن ضایعات عبارتند از RF الکتروسرجری (جراحی با امواج رادیوفرکوانسی)، سوزاندن با کوتر و فریز کردن ضایعات (کرایوتراپی).البته در موارد خاص از داروهای موضعی مانند محلول پودوفیلین یا کرم ایمویکیمود (Aldara) هم استفاده می شود.

مطلقاً از داروهاى بدون نسخه (OTC) براى زگیل تناسلی استفاده نکنید، زیرا ناحیه تناسلى بسیار حساس است و ممکن است به پوست آن آسیب برسد؛ در بعضى موارد، این کار باعث افزایش تعداد و اندازه زگیل ها مى‌شود.

توده های ناحیه تناسلی : زگیل تناسلی درزنان از جمله توده های ناحیه تناسلی به شمار می رود که به روش های مختلف قابل درمان می باشد.

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران | شفاکلینیک باتکیه بر تحصیلات دانشگاهی و تجربه انبوه درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران، توانسته است به صورت تخصصی ، موفق ظاهر شود.
در حال حاضر، شفاکلینیک، خدمات ذیل را به صورت حرفه ای ارائه می نماید.

درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی ، آبسه مقعدی و پولیپ رکتوم

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • معصومه بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی