راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمای کامپوزیت اگر از نوع ضد آتش آن نباشد بسیار خطرناک است و توصیه نمی شود و از نظر زیبایی نیز نمی توان آن را در رده بالایی قرار داد . کامپوزیت به دلیل حس صنعتی بودن ان بیشتر مناسب ساختمان های اداری و تجاری است و کمتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.استفاده از این محصول در نزدیکی دریا به دلیل تغییراتی که بر روی رنگ بوجود می آید توصیه نمی گردد.

تفاوت کامپوزیت و سمنت برد

یکی از نماهایی که در کشور ما به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است نمای فایبرسمنت یا سمنت برد است که که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است و در معماری می تواند پاسخگوی طرح های بلند پروازانه باشد.

فواید نمای فایبرسمنت

این نما در مقایسه با سایرنماها بهترین نمره را در مقاومت در برابر آتش خواهد گرفت .نوع طرح چوب این محصول از نظر ظاهری بسیار به چوب شباهت دارد اما از چوب طبیعی ارزانتر بوده و به حداقل تعمیر و نگهداری نیازمند است.

نمای فایبر سمنت برد طرح های مدرن شبیه به کامپوزیت و سرامیک را ارائه دهد و در مقایسه با کامپوزیت حس صنعتی بودن متریال نما منتقل نمی شود و در ساختمان های مسکونی به خوبی استفاده می شود. از مزایای این محصول در مقایسه با سرامیک میتوان به وزن سبک تر ، و اتصال کامل به زیر سازی توسط پیچ اشاره نمود که موجب عملکرد ایدآل این نما در هنگام وقوع زلزله خواهد شد.

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت با برندهای DP Board شرکت دیوار پوشش سیمان پارت (اولین تولید کننده فایبر سمنت برددر ایران) می باشد.

  • معصومه بیات
  • ۰
  • ۰

تی‌تی کالا با هدف در دسترس قرار دادن همه محصولات مورد نیاز یک ایرانی(خرید لوازم التحریر / خرید جعبه های فانتزی / خرید تلفن رومیزی / خرید گلدان فانتزی )  با شعار یک فروشگاه اینترنتی برای رفع همه نیاز های شما تاسیس شد. این فروشگاه اینترنتی قصد دارد با شناخت تمام نیاز های خریدار ایرانی، رفته رفته بخش های مختلف فروشگاه را برای رفع این نیازها توسعه دهد. تی تی کالا خود را موظف می داند بهترین و با کیفیت ترین کالا ها و خدمات را در سریع ترین زمان ممکن، همانطور که شایسته مشتریان است، برای جلب رضایت مشتریان خود فراهم کند. انتخاب این نام با الهام از طبیعت زیبای شمال ایران که خواستگاه تی‌تی کالا است انجام شد، تی تی در گویش مردم شمال ایران به معنای شکوفه درختان است. از دلایل انتخاب این نام ارزش نهادن به سنت های ایرانی است ، از این رو یکی دیگر از اهداف مهم تی تی کالا حمایت از صنایع دستی ایرانی و هنرهای فراموش شده یا کمتر دیده شده ایرانی است


  • معصومه بیات
  • ۰
  • ۰

کنامیت

کلیه مواد بخصوص مصالح ساختمانی که دارای حدالاستیک کمی میباشد درصورت بوجود آمدن تنش داخلی تا حدی مقاومت نموده و از حد ارتجاعی خود که گذشت ، ترک خوردن و باد کردن شروع میشود و فایبر سمنت برد هم از این مقوله جدا نمی باشد .

بنابراین کار مطالعاتی و محاسباتی زیادی روی این ماده برای جلوگیری از بوجود آمدن تنش داخلی غیر مجاز در آن انجام شده که شرح مختصر پیشنهاد کنامیت در ذیل می آید :

فایبر سمنت نسبت به بقیه متریال نماسازی ارزانترین و مناسبترین میباشد .

درصورتیکه آنرا بشناسیم و دستورات فنی لازم را هنگام نصب بکار ببندیم ، مناسب ترین راه، را به ما نشان می دهد لذا آشنائی با خواص فایبرسمنت لازم می باشد

.

فایبر سمنت ماده ای است که قدرت جذب و دفع رطوبت دارد و در ازای هر ۱% جذب رطوبت به مقدار ۰٫۱mm/m تغییر اندازه میدهد و درصورتیکه رطوبت جذب نماید ، افزایش طول پیدا میکند و درصورت دفع رطوبت به همان مقدار کاهش طول پیدا میکند .

انواع فایبر سمنت

فایبر سمنت ساده

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دیوار های داخلی و خارجی

فایبر سمنت طرح چوب

محل کاربرد : نمای ساختمان های ویلایی و شهری

فایبر سمنت دکوراتیو مودینا

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دکوراسیون داخل و خارج ساختمان

فایبر سمنت سقف کاذب

محل کاربرد: سقف کاذب داخلی و خارجی ساختمان

موارد کاربرد فایبرسمنت برد

در هرکجا که لازم باشد ساختمانهائی سریع ٫ایمن ٫ زیبا و با کیفیت ایجاد شود سازه های LSF با فایبر سمنت برد استفاده میشود.

  • سرعت کار تا ۵ برابر افزایش مییابد.
  • بعلت سبکی وزن مصالح امکان تهیه سریع و حمل آن از راههای دور با هزینه کم مقرون به صرفه میباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ایمنی بهتر سازه در برابر بلایای طبیعی تامین میشود.
  • حفظ سلامتی مصرف کننده بعلت عدم وجود گازهای متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزی.
  • تولید در کارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در کارگاه میباشد.

براین اساس هر گونه ساختمان یا سازه ای که با فایبر سمنت تولید گردد میتواند نیازهای ضروری را سریعا براورده نموده میتواند سازه ای مطمئن وپایدار باشد

لیست قیمت فایبرسمنت برد
  • معصومه بیات
  • ۰
  • ۰

زگیل تناسلی درزنان ،عامل ایجاد کننده زگیل تناسلی ویروسى است به نام HPV یا ویروس پاپیلومای انسانی. این ویروس می تواند باعث ایجاد عفونت در پوست، از ناحیه تناسلی تا مقعد و همین طور مخاط واژن و رکتوم شود.

اهمیت این ویروس وقتی بیشتر می شود که بدانیم زگیل تناسلی در زنان در صورت عدم درمان، می تواند عواقب جدى داشته باشد؛ به عنوان مثال شایعترین علت سرطان گردن رحم در خانمها؛ زگیل تناسلی درمان نشده هستند. پس باشفا کلینیک همراه باشید تا درباره زگیل تناسلی ، درمان زگیل تناسلی و همچنین راه های پیشگیری از آن با شما بیشتر صحبت کنیم.

بهترین درمان،برداشتن ضایعات به محض تشخیص می باشد؛ زیرا فرد مبتلا می‌تواند از طریق تماس، دیگران را هم مبتلا نماید یا این که با دستکاری ضایعات باعث گسترش و بیشتر شدن تعداد زگیل هایش شود.

روشهای برداشتن ضایعات عبارتند از RF الکتروسرجری (جراحی با امواج رادیوفرکوانسی)، سوزاندن با کوتر و فریز کردن ضایعات (کرایوتراپی).البته در موارد خاص از داروهای موضعی مانند محلول پودوفیلین یا کرم ایمویکیمود (Aldara) هم استفاده می شود.

مطلقاً از داروهاى بدون نسخه (OTC) براى زگیل تناسلی استفاده نکنید، زیرا ناحیه تناسلى بسیار حساس است و ممکن است به پوست آن آسیب برسد؛ در بعضى موارد، این کار باعث افزایش تعداد و اندازه زگیل ها مى‌شود.

توده های ناحیه تناسلی : زگیل تناسلی درزنان از جمله توده های ناحیه تناسلی به شمار می رود که به روش های مختلف قابل درمان می باشد.

شفاکلینیک ، مرکز تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران | شفاکلینیک باتکیه بر تحصیلات دانشگاهی و تجربه انبوه درمان بیماری های نشیمنگاهی در تهران، توانسته است به صورت تخصصی ، موفق ظاهر شود.
در حال حاضر، شفاکلینیک، خدمات ذیل را به صورت حرفه ای ارائه می نماید.

درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی ، آبسه مقعدی و پولیپ رکتوم

  • معصومه بیات