راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد : خانه الماس اتریش: این خانه یکی از زیباترین خانه های واقع درنزدیکی سواحل اتریش می باشد. این خانه در داخل یک مجتمع طبیعت ساخته شده است،که د رنگاه کلی مانند یک رشته ای از مروارید می باشد. این ساختمان دارای خطوط منظم و یکنواختی دارد که یکی از جنبه های مهم در طراحی می باشد.

خانه الماس دراتریش

این خانه دارای دو چهره متفاوت می باشد در حالی که از پشت ساختمان به صورت یک خانه سنتی مشاهده می شود و در قسمت دیگر که رو به دریاچه می باشد دارای ساختاری کاملا مدرن و آزاد می باشد ولی با این وجود دو طرف ساختمان به یکدیگر متصل است و هیچگ.نه شکافی بین آنها وجود ندارد.یکی از مهم ترین زیبایی این ساختمان استفاده از فایبر سمنت برد در نماسازی می باشد.

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

در نمای ساختمان از یک بافت فایبر سمنت برد با قدرت و پرجنب و جوش استفاده شده است که شما تا به حال هیچ کجا ندیده اید و نگاه منحصر به فرد توسط فرایند تولید پویا به طور خاص هماهنگ شده مشخص می شود.  تغییرات طبی طبیعی در تطابق رنگ و چشم انداز حتی بین پانل به طور برجسته بر صحت مواد تأکید دارد. فایبر سمنت برد از خانه در برابر رطوبت و اثرات آب و هوایی بسیار مقاوم هستند و سالهای طولانی این اجازه را به شما می دهند که از نمای خانه خود لذت کامل را ببرید.

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

مزایای استفاده از فایبر سمنت در ساخت و ساز

– وزن سبک صفحات سیمانی الیافدار موجب کاهش وزن کلی ساختمان و در نتیجه مقاومت بیشتر سازه در برابر نیروهای بیرونی وارده از جمله زلزله می شود. در ساختمانهای سنتی وزن زیاد سازه موجب ریزش آوار و مقاومت کمتر در برابر زلزله، باد و طوفان می شود.
– زیرسازی فلزی صفحات فایبر سمنت موجب ایجاد استحکام در اسکلت سازه شده و نقش موثری در تحمل نیروهای وارده بر سازه را ایفا می کند.
– در سیستم ساخت و ساز خشک نیازی به استفاده از آب، گچ، میلگرد، آجر، بلوک سیمانی، خاک، شن و ماسه و … نبوده از اینرو علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و پرتی حاصل از مصالح ساختمانی می شود.
– افزایش سرعت اجرای پروژه ناشی از سرعت بالای نصب نسبت به ساخت و ساز سنتی و نیاز به تعداد افراد کمتر جهت اجرای پروژه در مقایسه با ساخت و ساز سنتی.

بیشتر بخوانید

ایده های خلاقانه نما با فایبر سمنت برد

ایده های برتر نما با فایبر سمنت برد

نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد نمای خانه با قدرت فایبر سمنت برد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی