راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

ماشین آلات خط تولید اشترودل غذایی و شیرین :  دستگاه خط تولید اشترودل غذایی و شیرین توسط شرکت  توس ماشین طراحی و ساخته شده است، این دستگاه برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت مراجعه کنید. www.toosma.com

 

معرفی ماشین آلات خط تولید اشترودل غذایی و شیرین

این خط تولید مناسب برای انواع اشترودل هایی غذایی و شیرین،  برای تولید خمیر این محصولات باید به دستگاه خط تولید آن توجه داشت و با دقت بیشتری انتخاب نمود زیرا بسیاری از دستگاه ها به نظارت زود به زود و بررسی های منظم نیاز دارند و به سرعت باید سرویس دستگاه ها را انجام داد.حال آنکه در شرکت توس ماشین تمامی اصول برای کیفیت بهتر این کالا رعایت شده و شما خریدار گرامی می تواید با خیالی آسوده خط تولید مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دقت وزنی دستگاه Galaxy Multiple CSU12000 بین 1 تا 3 گرم می باشد یعنی امکان خط این محصول در انازه گیری وزنی خمیر اشترودل بین 1 تا 3 گرم می باشد که بسیار ناچیز است. ظرفیت این ماشین تولید 12000 خمیر اشترودل در یک ساعت می باشد و ابعاد آن (22+7+10)*1.1*3.5 m می باشد. مشتریان و خریدارن عزیز توجه داشته باشند که شرکت توس ماشین قادر به ساخت ماشین و خط تولید مورد نیاز شما با ابعاد مور نظر شما می باشد.

 

نحوه کار خط تولید اشترودل غذایی و شیرین

  • خمیر اشترودل در مخزن دستگاه ریخته و با فشار دادن یک کلید ، خمیر به صورت اتومات داخل قالب ناناشترودل تزریق شده و سپس در عرض چند ثانیه نان اشترودل تولید می شود.
  • خمیر اشترودل در محل پرس گذاشته شده و با مواداشترودل پر می شود و سپس قالب ها ی اشترودل را به صورت اتومات پرس می کنند.
  • پس از آن پیراشکی در فر گردان به صورت تنوری و بدون روغن پخت می شود.
  • این دستگاه همچنین دارای سرخ کن مخصوص بوده و می توان پیراشکی را با روش سرخ کردن آماده کرد.

 

قیمت خط تولید اشترودل غذایی و شیرین

با توجه به نوسانات ارزی در بازار قیمت دستگاه Galaxy Multiple CSU12000 ثابت نمی باشد و دارای نوسان است. همچنین با توجه به ابعاد سفارشی شما و دیگر امکانات قیمت این دستگاه مشخص می شود.برای اطلاع بیشتر شما می توانید با متخصاصان فروش در این امر در شرکت توس ماشین ارتباط برقرار کنید.

 

شرکت ساخت انواع خط تولید اشترودل غذایی و شیرین

شرکت توس ماشین متخصص و طراح ماشین آلات صنایع غذایی آردی از جمله  دستگاه میکسر 500Z کیلویی، کانوایر 101 ،  قالب نان،تولید کننده واگن حمل محصول می باشد، ما انواع مختلفی از قالب نان را طراحی و تولید کرده ایم،برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات کافیست با ما تماس بگیرید.

09123194549

 

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • معصومه بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی