راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

راهکارهای صنعتی

معرفی انواع محصولات صنعتی و نیمه صنعتی

  • ۰
  • ۰

نماسازی با فایبرسمنت طرح های طبیعی چوب و آجر : در ساخت یک بنا سازندگان بنا بر کاربرد آن سازه اولین شرط لازم استحکام و دوام بنا می باشد. در کشور ایران که بر روی گسل های فراوانی شهرها ساخته شده اند بطور حتم میبایست این بنا بتواند در برابر زلزله های تا ۷٫۵ درجه ریشتر تحمل نماید و خسارت جانی و مالی فراهم نیاورد و این کار با مصالح سنتی امکان پذیر نمی باشد و میبایست در ساخت بنا از مصالح جدید و دستورالعمل های استفاده از مصالح پیروی نمود.یکی از این مصالح سبک ، مستحکم و مقاوم به آتش فایبرسمنت میباشد.

نماسازی با فایبرسمنت طرح های طبیعی چوب و آجر

کنامیت توانسته این مصالح را با طراحی های جدید و نوین عرضه نماید. تا هم از استحکام و سبکی کافی برخوردار باشد و هم زیبایی های ویژه برای طراحان و معماران ایجاد نماید واحد تحقیقاتی این شرکت توانسته دو نوع مصالح جدید جهت نماسازی و کارهای دکوراتیو با کیفیت بسیار خوب تولید نماید که در حال حاضر دو نوع از آن در حال ساخت میباشد.در حالیکه هنرها از هم مجزا نمی باشند حافظ میفرماید

بیا تا گل برافشانیم می در ساغر اندازیم                     فلک را سقف بشکافیم طرحی نو دراندازیم

واحد تحقیق و توسعه کنامیت با پیروی از فرهنگ غنی این سرزمین امکان ساخت مصالح جدید دکوراتیو برای نمای ساختمان را فراهم نموده است.که شامل :نمای چوبی و نمای آجری

نمای چوبی فایبرسمنت

۱-نمای چوبی که از تکنولوژی خاصی استفاده میشود و از چوب طبیعی مدل برداری و قالب سازی میگردد که در طرح های متنوع و نقش های متفاوت از چوب طبیعی میباشدو میتواند خاطره طبیعت را یادآوری نماید در حالیکه معایب و اشکالات چوب را همراه ندارد مانند پوسیدگی در اثرقارچ ها ، کرم خوردگی ، آفتاب زدگی و در اثر نورماوراء بنفش را ندارد و میتواند سالهای سال با زیبایی و کمترین آسیب دوام داشته و از نظر مکانیکی نیز مقاوم در مقابل حوادث طبیعی مانند باران، زلزله و باد باشد.

نمای آجر فایبر سمنت برد

۲-در حالیکه آجر چینی در ایران قدمت حدود ۱۰۰۰ساله دارد ولی نماهای زیبائی از آجر نمیتوان بافت مگر در بناهای قدیمی و در همین حال استفاده از آجرنما که درحال حاضر رایج میباشد و سنگین بودن احتیاج به یک پشتیبان یا دیوار نگهدارنده دیگر دارد که این نما به آن چسبانده شود که خود در اثر حوادث طبیعی مانند زلزله و بارانهای شدید پس از مدتی از محل اصلی جدا شده و باعث خطرات و مشکلاتی میگردد و علاوه بر اینکه اینکار بسیار گران و زمان بر است و مدت طولانی برای این کاراحتیاج به دقت و نیرو دارد.

آجر چینی بدون بنایی

واحد کنامیت با طراحی صفحات آجرنمای برجسته که بندکشی شده و در رنگها و طرح های مختلف تولید می نماید توانسته این مشکل را براحتی حل نماید یک پنل با حدود ۱۲ میلیمتر ضخامت با طرح آجر برجسته و بندکشی شده و سبک و مستحکم ارائه میدهد که دست طراحان و معماران ساختمان را در انتخاب و تنوع ساخت باز میگذارد.

در همین حال استفاده از فایبرسمنت میتواند بعلت دوجداره بودن مسئله محل عبور لوله های تاسیسات را حل نماید و در آینده نردیک در صورت تمایل طراحان به بازگشت به معماری سنتی طرحهای مختلف آجرچینی اسلیمی را تقدیم معماران نماید که بتوانند هم در داخل ساختمان بصورت دکوراتیو و زیبا استفاده نمایند و هم در خارج ساختمان دیوارهایی با تنوع بسیار زیبای آجر چینی داشته باشند.

در این روش علاوه بر سبکی ، زیبائی و استحکام بسیار خوب در معماری مدرن و میتواند زیبای شگفت انگیز و متنوع داشته باشیم.

پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که خواص مکانیکی آنها با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی بهبود یافته است . الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات دما شده و از بروز عیوب مختلف همچون ترک خوردگی و اعوجاج جلوگیری می کند. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .
  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • معصومه بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی